02:33

Klockan är 02:33 och jag sitter fortfarande och pluggar. Lilla mig som ska upp klockan sex, alltså om ungefär 3 timmar.  Snacka om jobbigt!
I alla fall så är det här mitt första inlägg. *måste bara invigas på något sätt* :D kanske en latte? NAEJ, fest =)

Kommer att fixa bloggen så fort jag har tid. Ser inte så trevligt ut, tycker jag i alla fall. =/ *snyft*

Aja, bestämt mig för att skriva mitt andra inlägg imorn. hah, ett måste! Men nu ska jag slagga, få lite skönhetssömn. Påsar under ögonen oroar mig redan nu. Undrar hur jag kommer se ut om några timmar. Får väl lägga något lakan eller så över speglarna. Ta bort dem helt enkelt. XD   proffsigt, va??!


/Tany♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0