Härlig vecka!

Klockan ringer...jag ser mig om. Känslan av en skoldag framöver ... Usch vilken hemsk tanke... -.-
Nu sitter jag på min säng och skriver. Funderar på vad jag har gjort under sportlovet som jag önskar kunde vara i evigheter. Jag har inte gjort så mycket känns det som...ingenting alls. Men när man tänker tillbaka så har jag väl gått igenom så himla mycket denna vecka. Helt otroligt!

Jag har tagit kontakt med några klasskamrater från förra skolan jag gick i. Alla har förändrats superdupermega mycket! :O  oh my lord....

Inte bara det, jag har umgåtts med min familj, Gullan, Toni,  Eddie, Peter, Sara, Emelie den bästa och lite random folk faktiskt.

Jag kan börja med dagen jag länge kommer att ha på minnet. Dagen då jag, Gullan och Em satt och hade lite kul *blink*. Vi bjöd dit Toni och hans kusin Sara. hahah.. såå jävla kul vi hade!  Toni fick för sig att klä ut sig till Hannah Montana. BABY.. It's Hannah Montana we are talking about. The queen of Disney Channel. YEEEHÄ!
Så f*cking het!  Riktig kvinna det! haha, alltså Toni..inte Hannah. Hans kläder.. mmmhh riktigt raffiigt! ;D

Toni hade hela kööret! Allt! Smink, Hannah Montana peruk, klänning, BH, tights, klackskor, smycken (obs örhängen *fniss*)
och vi får inte glömma att han fick heta Yasmin. Minns inte riktigt men något sånt var det i alla fall.

Never mind, klockan hade redan passerat tolv..ungefär 2tiden. Vi fick för oss att åka till hornstull. Till en av Gullans kompisar. ATT INGEN MÄRKTE?! HAH?! Men när vi väl var framme och skulle hälsa så skulle du sett minen de fick när de såg ''Yasmin''. HAHAHA... De frågade sen om hon/han var transa. Jag och Gullan hade svårt för att hålla för skratt men kunde ändå behärska oss.
Men de fick veta efter någon timme. Han tyckte det kliades för mycket på brösten eftersom att han fick bära runt på strumpor innanför BHn.(+svettigt med peruk).   Vi som sa att de skulle få en överraskning, men ''H'' ville visst ge igen. Han drog ner gylfen och gick mot Toni/Yasmin. Nee guuud vad roligt!  Där låg Yasmin helt skräckslagen utan någon hjälp. *snyft*.  Ja den natten var lång.. när vi kom hem.?? njaa.. äsch då!

Dagen efter gick jag, Sara, Toni och Gullan ut för att åka pulka. Längesen det!  Härligt! Sen så gick vi hem till mig och spelade okey. Ett turkiskt spel. ahah, gick inte så bra för mig och Sara.. usla. Vet inte hur spelet går till. Men man kan alltid improvisera? :)
Senare på kvällen spelade vi in en film. Mega rolig! I promise... kommer läggas upp på youtube. publicerar hemsidan då den finns med där.  

Ehmm.. vad har jag mer gjort? hmm... ja juste! Jag har träffat my darling Em. Vi sågs nästan varje dag. Annars talade vi i telefon istället. Ibland både och. Jag har dessutom fått träffa hennes pojkvän Alex. Mega schysst kille!  Perfekta för varandra!
Jag och Em har dessutom gjort porrsnögubbe men den blev aldrig färdig :( . Halft liksom..  men snöänglar har vi gjort iaf!  Ett måste! ;)

Jag har träffat Peter. Em haka på... små snacka om ditten o datten. Han var på besök hos sin farmor som bor precis framför oss. Han har varit i Skåne några dagar... saknaden är stor haha... Men får passa på att välkomna tillbaks honom. Han kom idag. Välkommen :D

Sen så har jag tjaffsat med vääääärldeeens stöörsta töntar. Eat my shit! That's what I've got to say...
Veckans töntar (rangordning):
uno. John
dos. Almir
tres(elr hur man än stavar det). Pontus

De vet vad de har gjort. De borde få betala dyrt men orkar inte med dem. Ger upp hoppet på sånna människor. onödigt!
 
Tany.
här ser man yasmin.. så vacker hon är! checka klacken..raffigt


Kommentarer
Postat av: petrus

småsnacka om ditten och datten... din underbara fontänerteori :D haha

2009-02-28 @ 02:50:57
Postat av: Nilufer

Ojoj !! tansu har skaffish en blogg !! nice gumz ;)

2009-02-28 @ 11:53:30
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: emelie.

haha peter, ÖÖÖVER tansus teorier är fan bäst!;P

2009-03-06 @ 22:45:45
URL: http://eemlie.blogg.se/
Postat av: Tany

haha, yeeäähh! ååh jävlar va bra att du tog upp det! Tänker skriva ner mina teorier. Kommer bli intressant. haha....

2009-03-06 @ 23:57:10
URL: http://blomsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0