Äntligen hemma!

Idag har jag gått igenom en jobbig/stressig dag.
I skolan hände det inte mer än vad det vanligtvist brukar hända. Matte, no, so, eng, lunch och ännu en so lektion. Så såg dagens schema ut för idag. Trist men chill ändå. Gick hem och lira lite på orgeln. Sen kom ''X'' för att berätta för mig om hur stolt hon var över sig själv. Det hade nämligen hänt något på jobbet som jag nu inte ska gå in på(privat). Hoppas du tar åt dig om du läser detta: BRA GJORT! HÄRLIGT! GALLANT! PERFEKT! SUPERDUPERMEGA GRYMT GJORT/SAKT AV DIG! YÄÄ.. :P.    Aja, sen var barnvakt och jag hade tidigare bestämt med Em att ses halv 8 men jag somna sittandes vid köksbordet. Åkaay, låter lite weird men så sant. Min lillebror väckte mig kvart i och då ringde tk. Missade tåget. Fick vänta i 9 minuter -.-  .Ren otur!
Fick inte tag på Em, hon kom heller inte på träningen. Orolig...

Träffade på en man på perrongen i Norsborg. Han var lång, mörkhyad, trevlig och pratade med brytning. Han frågade om jag spelade innebandy. Ja, svarade jag. Han tyckte det var jätte bra. Vi pratade lite om allmänna grejer. Jag berättade om basketen. Han började jämföra mig med Henke Larsson, Hahaha :P   . Han var trevlig i alla fall. Alltid kul med sällskap.

Nu så, nu är jag hemma. Kom hem för drygt 40 min sen. Har tränat och fått matchkläder inför helgen. Kommer bli intressant. Första matchen! Även om det inte kommer gå bra, vilket det inte kommer att göra så är det bra att testa på så att man senare vet hur en innebandy match kommer att vara. :)

Nu ska jag lägga mig.
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0