Kul!

Kom hem för någon timme sen. Var med Eddie, Aran och söta Em <3.

Idag slutade vi 12 eftersom att lärarna skulle ha ett möte angående mössor. :P Låter lite weird men men...
Fick för mig att åka till hornstull efter att ha pratat med Nevena i tel. Åkte dit och på vägen hem träffade jag på några vänner. Vi promenerade lite sen så fick jag syn på Nico den mäktige. Jag hjälpte honom med tvätten( lite sällskap).  Eddie och Aran kom och vi alla tre gick för att möta Em den söte <3. Vi drog till hallen och lirade innebandy :D.    F*n, visste inte att Aran spelat innebandy. Kul ju! Aja, vi drog till centrum för att tvinga på dem lite kläder. HAHA.. j*vlar va raffiga kläder vi valde åt dem. Nästa gång ska de välja åt oss. Nyfiken :P
Träffade på Emilia och sofia på vägen hem. Strosade lite runt med dem någon halvtimme. Men nu är jag hemma. Skönt! Funderar på att se på någon film... :)

Förresten, jag har aldrig träffat på någon som gillar ris så ´mycket som Eddie gör. Han har klagat och gnällt hela dagen över att han inte fått i sig någon ris. Sist vi sågs så sprang han hem för att äta ris. :S  haha... . K00ling (Em ;D)

Nu ska jag se på film, sen gå och lägga mig. Ska spela match imorgon. :) Lovely

Kram.

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Nice du haft det

2009-03-06 @ 23:11:50
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sexyman_Sexyman_Sexyman

OMG Blir ni inte kåt på ris? Hmmmm`orgasm´!

2009-03-07 @ 02:02:59
Postat av: Tany

haha.. nejj jag tänder bara på mina teorier. men ris skulle funka för min del med, ärligt talat. orgasm

2009-03-07 @ 19:42:53
URL: http://blomsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0