Okeey

Okeey, mina gurkor... har inte någon möjlighet till att skriva de senaste två eller tre dagarna. Antingen så har jag råpluggat, suttit barnvakt eller sovit. :D

I alla möjliga fall (:P) så har jag börjat träna innebandy. Inte tränat på flera månader så stod inte ut! -.-
Men nu tränar jag igen och jag är jätte glad för det. Har nämligen lämnat basketen bakom mig om börjat om på nytt.

Har spelat basket j*kligt länge! Tycker fortfarande att dte är superdupermega kul! Slutade eftersom att jag intekunde få ta det lugnt. Ständigt stress! Typiskt mig! Tränade 3-5 ggr i veckan och ett fåtal matcher under helgerna. Vid sidan om så skulle jag sitta barnvakt och studera. Vilket inte gav så bra resultat. Jag hade ingen fritid alls. Pluggade alltid under de sista minuterna inför något. Vilket ledde till att jag inte fick några möjligheter till att höja betygen i de olika ämnena.Too late... Umgicks inte med mina vänner på fritiden, gick aldrig ut, kom hem sent, sömnbrist, trötthet och stress så klart!

Slutliga lösningen: Att lägga ner...

Innebandy är jätte kul, låter lite förvånande eftersom att den åsikten kommer just från mig själv.  Men jag är NÖJD! :D
bild tagen ur tessiiesk.blogg.se   första träningen (jag i gul/höger)


Nöjd med allt! Alla är så trevliga ^^

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0